a gentle reminder

Temmuz 11, 2007

 

chat parasutler vol. 6

PARENTAL ADVISORY: LANGUAGE WARNING!

hah. çet ettiim tek insan neredeyse alperen olduğundan, o da sabahlara kadar oturduğundan onu bir taciz edesim geldi -ama yemedi kendisi-.
neyse. "çok sarhoştuk lan".
guru'yu çok seviyoruz,
ve dünya'da insanların olmasını tuhaf buluyoruz.

hıı

alperen.altinoz: abi tamam ya

miray: hahahah

alperen.altinoz: monitörü kapattım şu an göremiyom yazdıklarını
bişey yazıyosan yarın sabah uyanınca okuyurm
hadi yice geceler.

miray: başkalarını düşünüp benimle yazışıyorsun di mi
ulan az pezevenk değilsin ha
haahah

alperen.altinoz: görmeemdiğim için cevpa vereiymiyorum kusura bkmaa

miray: olm süper espri yapmıştım
görmen lazımdı

alperen.altinoz: yarın artık ya, ksıemt böyleymşii

miray: haahahahah
manyak
siktir


alperen.altinoz: tamam bu sefer cidden gittim.
istediğin kadar yalvar geri dönmicem.
çok kırdın çünkü beni.
git guru'yla aşna fişna et.

miray: seni neden kırıyom ya
manyaa bak, daha napalım

alperen.altinoz: lafın gelişi canım.
napalm strike.

miray: guru'yu unutalım tamam mı.

alperen.altinoz: guru aramızdaki fena kadın pozisyonunda, yuva yıkan cinsten.

miray: guru inhibitory neurotransmitterlar gibi

alperen.altinoz: eveeeet iyi geeleeeeer



whwhw. ya şimdi okudum tekrar da nas
hE bir de isim söyleyebilen ve 40 haneli sayıları çarpabilen pipiler var ama onları buraya yazamiycem. (boğaziçili bi ocam vardı adam imtehen yazmıştı bana attığı bi meyl'de, akademiden soğumama sebep olmuştu ama zaten bunu alperen'e anlatmıştım).

bazen ne yaparsan yap, olmuyor bazen?

Comments:
eet, olmaz bazen
 
Bu yorum yazar tarafından silindi.
 
aynı saat dilimindeyiz ya nasıl ortada olmazsın ortaya çık felaket sıkılıyorum,bu net met işleri de felaket koim, of of yahu ben gelince sen yoksun ya olacak iş değil, evden de girilmiyor bir yere nete mete, iki laf edicem diye sarhoş döndüm eve ikidir bu akşam 3 olur heralde heh nereden geldim buraya ya amerikanyaya neyse, bildiğin birivar mı 24 saat açık
 
yetistim ya, bakkala gitmistim (bakkal amcanin varolusculuk tartisasi gelmis)

aa, hosgeldin? ehhe.
 
amsterdamdan sevgiler; biraz tatile geldim de buralara ondan ayzamadim, doniim dolu dolu yazcam isallah, merak ettigin icin tesekkur, bu arada 'baskalarini dusunup benle yazisiosun' supermis :))
 
Topyekün defolun gidin, ilkokuldan okumaya yeniden başlayın. Belki iki kelimeyi bir araya getirmeyi öğrenirsiniz.
 
yemişiz fırçayı iyi mi.
 
Yorum Gönder



<< Home

Archives

10/2006   11/2006   12/2006   01/2007   02/2007   03/2007   04/2007   05/2007   06/2007   07/2007   09/2007   11/2007   12/2007   01/2008   05/2008   06/2008   09/2008   10/2008   03/2009   05/2009   09/2009   01/2010   08/2010  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?