a gentle reminder

Haziran 27, 2007

 

remember remember.

Remember!
You will sign in to New Blogger with your Google Account email address, parasutler@gmail.com, from now on.

emredersiniz efem. baska arzu var mi? onlari da simdiden alayim, her giriste bir problem yasiyoruz cildiriyoruz burada. cildiricim. sicak senden de cildiricim. omrumu yediniz YA HU

sabah sabah milletin aci deneylerine denek olmak icin gonullu olduguma cok memnunum. kolumda kocaman bir kirmizi leke var, 50 dereceyle pisirip aciyor mu diye baktiklari icin oyle kizardi biraz. bir suru hayir duasi aldim, ciktim deneyden, gunlerdir ilk kez param oldugu icin hemen kendime sushi ve mochi aldim. bunlar karnimi doyurup beni cok mutlu edeceklerdi, ki sag olsunlar, eksik olmadilar. dusunuyorum da "kuzey amerika'ya gideceksin, sushi ve mochi gibi seyler yiyip duracaksin" diyen bir falci gorsem "sen ne soyledigini saniyorsun oyle" derdim. yiyip durdugum seylerin isminde hayir yok. yerken ciddi bir is yapiyormus gibi bile hissetmiyorum, o yuzden yaklasik bir saat sonra tekrar acikiyorum. olsa soyle bir karniyarik, dunyanin en ciddi insani olurdum yerken. cok ciddi icerdim ayrani. saka yapmiyorum.

neyse, tum zamanlarin en sicaklarini dusunup eve dogru yururken, elindeki lolipopu fevkalade yalayarak bana dogru yuruyen bir adama bakakalmisim, manyak midir nedir? boyle uzerime dogru geliyor adam, ne yapacagimi sasirirken teget gecip gitti. oh be dedim, sonra kriz geldi ustume. allan salaa, neden korkuyosan? sicakta oluyor boyle seyler. korktugumu dusununce bir kahkaha patlattim yoluma devam ederken haah diye, bana teget gecen biri de beni manyak sandi. bu islerin boyle olduguna kanaat getirdim sonra. iki adim daha yuruyunce insan erimeye nerden baslar diye dusunmeye basladim. biraz daha sicak olursa kesin once kulaklarim erimeye baslayacakti, ama bunu dusunurken 2 saniyelik bir aydinlanma ani beynimin coktan buharlasmis olabilecegini durttu. buharlassa ama bunu kim durtecek dedim, beyin tepeden erimeye basliyorsa farkindalik ve bilincte asil etken olan kismin temporal loblar olabilecegi mantigima gitti. sonra sacmalamanin da bir siniri olabilecegini anladim.

sicak micak derken, cok memnun da oluyorum cunku sanirim insan sicakta depresemiyor. dun sicaktan perisan olup uyuyamadim, buna ragmen 1 kere bile camdan atasim gelmedi kendimi. baska bir sey o, enfes bir sebep can sikmak icin. en azindan neye sikildiginizi da biliyorsunuz, ustunuze cokmuyor o sikinti. neyse, anlamissinizdir iste. yaklasik 2 saat sonra 3 haftadir uye olup bir kere ugramadigim havuza gidecegim sonunda, o sure icinde erimezsem. ilk bes dakika yuzebilecek kadar cirpinabilecek enerji bulabilirsem bir daha bogulmam. zaten ne bogulmasi, ben deniz 2 yasimdayken yuzuyordum. malum her dayim kaptan, dedem balikci, ben ise nacizane bir deniz cocuguyum. en sevdigim sey de baliktir, hatta barbunyadir. b ile baslayan yemekleri de yemem. bamya, bezelye, barbunya (bunun yemegi var bi de di mi), bakla, brokoli. tum b ile baslayan yemekler sevmiyorum sizi.

sarap peyniri de cok seviyorum ama onu daha once soylemistim. bir de planet earth dvd'si istiyorum, hem de cok istiyorum. bartu alabilecegini soyledi ama karsiliginda metresi olmami teklif ettigi icin icin kabul etmedim. simdi de en sevdigim macar kafeye gideyim diyorum, klimalari da var. bir de gulme krizinizin geldigi zamanlar, ama gulmenizin absurd kacacagi durumlarda ne yapiyorsunuz? bir kere oyle sinifta gul gul gebermistim, mudur yardimcimiz yusuf bey "kizim gulme bi cakarim sinek gibi yapisirsin askiliklara" demisti. allahim 12 sene olmus ve dun gibi hatirliyorum. keske yusuf beyi hatirlayan bir arkadasim olsaydi. ilkokulda ne uyuz bir cocuktum ben. kimseyle de anlasamazdim. zaten ilkokulda cocuklar anlasabilirmis gibi gelmedi hic su an. anlasabildigim hayvanlar kediler ve kopekler. kediler kopekler kafama sicsa bir sey demem. oi'cagim yavrucagzim bebekti, minik tirnaklarinla kot pantolonuma atlayip omzuma, ordan da kafama kadar tirmanirdi essek sipasi. 24 saat kafamda gezmek istiyordu hayvan. boyle sacma bir sey olabilir mi.

bir de surda yemeye doyamadigim bir blog var. munazaraya cevirmis kadar olduk gerci son bir iki gundur, ama her yazidigi blogu tekrar tekrar okuyasim gelir hep. oyle guzel yaziyor, oyle ozeniyorum ben de.


ERROR

Enter the letters as they are shown in the image.

e yine baasustune? ama limon tadi verdin artik sanki.

Comments:
sıcaklarda bunalım yapılmıyor ama çok güzel gecenin bir yarısı serin olsun diye salonda dururken national geographic izlenip ölen fil için ağlanıyor. sonra depreşmemiş gibi devam ediyor hayat. filler gidiyor falan.
 
Yorum Gönder



<< Home

Archives

10/2006   11/2006   12/2006   01/2007   02/2007   03/2007   04/2007   05/2007   06/2007   07/2007   09/2007   11/2007   12/2007   01/2008   05/2008   06/2008   09/2008   10/2008   03/2009   05/2009   09/2009   01/2010   08/2010  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?