a gentle reminder

Mart 04, 2007

 

internet, i am sure now.

daha yeni uyandim ve su ani hemen sizle paylasmak istiyorum. daha iyi, daha guzel bir dunya icin.

internet ozellikle procrastinatona acayip uygun bir aractir. procrastination diyorum cunku 1 haftadir bir paperi bitiremedim. hep boyle zamanlarda internet bagimliligim baslar. inanin yapacak hicbir seyim olmadiginda su aleti acasim bile gelmiyor, gidip kek filan yapiyorum, tv izliyorum vs. birakayim simdi bunu. internet bagimliligi diyordum. bu oyle bir seydir ki, alkolizmden filan farksizdir. zamanin nasil gectigini hic anlamazsiniz ama yataga giderken saate bakip "yuh oha lan, cus" bilmemne deyip kendinize bir guzel giydirir (sarhos olunca "bu kadar icilir mi be" diye giydirdiginiz gibi), sonra vicdan azabiniza sarilir uyursunuz. sabah kalkarsiniz oglene dogru, gec kalktiginiz icin kendinize bir giydirirsiniz yine, "n'aptim ben dun gece ya hu, yapmayayim bir daha boyle" filan dersiniz, soylenirsiniz. sonra gider yine bilgisayarinizi acarsiniz, bundan sonrasini firefox'un recover ozelligini kullananlar daha iyi anlayacaklar. ben "recover" dedigimde iki tane firefox aciliyor. tekrar ediyorum, iki. her birinde asagi yukari 26 tab var. iste, sarhoslara nasil arkadaslar anlatir, "haci dun gece boyle boyle yaptin" diye, o tablar de bana anlatiyorlar. icim kiy kiy kiyiliyor. misal bugun bakiyorum dun gece neler yapmisim. firefox'u acar acmaz bir turku calmaya basladi, sonra tablari aradim buldum, hakkari turkuleri filan gibi bir site. 5 tane yutube, turist omer, engin gunaydin, ozcan deniz, brookers filan. hindistanli blogcular. cocuklar icin hucre. organik meyve yetistirimi. shrek. bbc'nin cesitli radyo kanallari. "allah var" diye bir site. 7 tane wikipedia. stumble'dan actigim doksan tane sayfa. ah, valla daha yazarim da, anlatmaya icim el vermiyor. utaniyorum. verilen link'e basmasam zaten basima kotu seyler filan gelecek saniyorum herhalde ben. merakli melehat. haaa ahahah. ula hamiyet ne bu vaziyet gibi bir sarki vardi lan. simdi bunu hatirladim ya, 2 saat boyunca soyleyip gulecem. izninizle.

Comments:
aahahha alemsin ya. ayrıca bir de uzun sessizlikten sonra bol bol yazıyorsun ya böyle oley yazmış diye atlıyorum.
güzel parça tavsiye etsene bana, okumam gereken makaleleri okumak istemiyorum ben.
 
sevgili lenör,

sen yokken o sarkilardan bi tane daha cikti yeni; asuman.

ne kadar ayiip
ne yaptin asuumaan
kalbimi kirdiin
yap bi pansumaaan.
-mirkelam.

yutub bagimliligina yardimci olmak babinda bu da linki, http://www.youtube.com/watch?v=jRljTXnmses
 
mirkelam ne yapsa yeridir, ona hak veriyorum ben. mirkelam hakli bence.
eni ispanak var mi yav?

miyet, ben de baydim ya. sey, notwist - lichter albumunu bulup dinlesene. tom waits de iyi gidiyor boyle zamanlarda bak.
 
delisiniz lenör.ayrıca miyetin dediği gibi uzun sessizlikten sonra , bloğunu her açışımda nerdeyse yeni bir yazı ilen karşılaşmak sevindirici cici.
 
Yorum Gönder



<< Home

Archives

10/2006   11/2006   12/2006   01/2007   02/2007   03/2007   04/2007   05/2007   06/2007   07/2007   09/2007   11/2007   12/2007   01/2008   05/2008   06/2008   09/2008   10/2008   03/2009   05/2009   09/2009   01/2010   08/2010  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?