a gentle reminder

Şubat 21, 2007

 

hana

hic anlayamadigim seyler oluyor

yazdim, ve bu ne demek diye dusundum
acaba anlayamadigim seyler mi oluyor, yokksa! amman? olan seyleri mi anlamiyorum??

columbia universitesinne meyletmistim, gel dediler. korktum bi. benden baska herkes bi acayip sevindi. gidip yuzumu filan yikadim. should i stay or should i kko diye sarki da soyledim. haa na, na ha na na sayteyo, şidokipunomu hasaa ee ya, o. hana. hana japoncada cicek demek bildin mi. siz hic hana dinlediz miii? ya deniz ati gordunuz mu? peki ya, huzur evine gittiniz mi? deniz atlari ve yaslilar, birbirlerini agirlarlar bence. tool'un bundan sonraki klibini deniz atlariyla cekmesini istiyorum. cok istiyorum. bence var ya, sahane olur. boyle yuzmuyor ki bu atlar, saliniyorlar . cok narin, kirilgan bir yapilari var, adeta. izlerken bulasiyor size bu zarafet, bir dinginlik hali ki; sus hic sorma. boyle moby'nin, su klibi var ya, artik bizden hani (ki hala bi hos eder beni). iste o gibi ya deniz atlari. nebliym. oyle geliyo bana. ama sanki o uzayli yaratiklar aksine, deniz atlarinin soyleyecek hicbir seyi yok.. var olmanin sizisini yasamaktan baska bir sey yapmiyorlar sanki, izleyince, bir tuhaf oluyorsunuz

ya da nihilizmin doruklarinda dolasiyorlar mi demeli? hayvan yahu. yasami habit formation'dan ibaret bir organizma. ama iste, yok. sanki filozof bana bazi hayvanlar. oyle bir ilham, bir birsey. cokk'cayip.

halbuki var olmak oyle sizisi cekilecek bir sey mi? misafir, buldugunu yer diye bildik biz.

Comments:
columbia?!? gidersen, beni de transfer et.
 
yüzümü falan yıkadım ayağına mutlu olmuş bence birileri. cık cık cık sızım sızım sızlan sırtlan da bir hayvandır sızlam da bir hayvan olabilir
 
i know you anonymous and i am gonna kick your ass.


miette staj bu ya hu. ben de nasi yazmisim oraya, sanki hocaliga cagiriyolar eh. ama staj da super gerci, yine de korkuyom. hem, ederim ya tabii seni transfer. bi gideyim. ehu.
 
yorum yazdim cikmis ama cikmamis heralde
 
hah cikiyormus.
dedigim sey columbia dedigin bu uzaya roket gonderen columbia mi yoksa ny'daki columbia mi yoksa columbia misuri university-columbia mi ?
long island ice tea olsa da icsek.
 
he yav. new york columbia olani bu. gidersem kozmopolitan icecem.
 
columbia falan gitme bence. çok sıkıcı. hem heryer binayla zina demiş atalar. -bi de böyle diyelim git git demek yerine belki ters teper. hey allam-
 
uzaya roket gondermiyorsa ne anladim ben o columbia'dan ?
columbia universitesinde benim bir arkadasim vardi , orda kizlar teklif ediyormus. Teklif falan etmeye hazir ol yani . modern hayat
 
ben de teklif etmeye gidiyom. ilker yav, bak toronto'ya da meylettiydim. gitme diiyon da nevyork'a, yine gelip basina kalirim bak, hahah.
 
Yorum Gönder



<< Home

Archives

10/2006   11/2006   12/2006   01/2007   02/2007   03/2007   04/2007   05/2007   06/2007   07/2007   09/2007   11/2007   12/2007   01/2008   05/2008   06/2008   09/2008   10/2008   03/2009   05/2009   09/2009   01/2010   08/2010  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?