a gentle reminder

Aralık 19, 2006

 

all of a sudden, i miss everyone.

son 2 saattir eluvium dinleyip sam brown'in yeni karakalem cizimlerine bakiyorum explodingdog'da. geceye renk kattigi kadar hastalik bulastiran bu eylemi burada birakiyorum. biraktim.

merhaba. radio ballet. bu eluvium* bir muzisyenin parcasi. yeni bir elephant cekilecek olsa creditse koymak sart olabilirdi. aslinda "prelude for time feelers" diye bir sarkisi var ki, o daha uygun olabilirdi kanimca. gozlerimi kapatip bir yere yaslanip, ya da cayimla bulundugum 29. kattan toronto nehri ve sehrin isiklarina bakarak saatlerimi gecirebilirim. zaman olgusunu bir kez olsun aklimdan gecirmeden. sarkinin ismini ayrica basarili buluyorum bu yuzden. insanin kendine ait olani bu kadar iyi tanimlayabilmesi enfes bir sey.

muhtesem ev sahipligi yapan bir arkadasa sahip oldugumu soylemis miydim? kendisi su an uyuyor, yorgun. sinavlarini bitirince icki ismarlayacagim ona. tam bir beyefendi. bir suru muhtesem muzige boguyor beni. ben de dort kose dinliyorum iste. muhtemelen gidemeyecegimiz bir suru konser plani yapiyoruz. muhtemelen icecegimiz saraplar aliyoruz fakat. tatili cok sevdim. zen master heykelimi dikmelerini istiyorum burada bir sokak kaldirimina. sehrin bazi sokaklarinda, yerde cizili figurlere mutemadiyen bakan birkac insanin oldugu bir kaldirim olabilir. gokyuzunde bulutlarin tam anlamiyla maviyle kontrast olusturdugu bir gun olabilir. aksam icin sarhos olma planlari yaptigin bir gun yine de en iyisidir.

all of a sudden i miss everyone.. explosions in the sky'in son albumu. her zamanki gibi 4. sarkiyla dinlemeye basladigim bir album oldu. ilk goruste ask boyle bir sey olmali, dedim. ilk goruste askin varligina bir sarkiyla inanabilen birinin durumunun ne kadar vahim oldugunu siz dusunun. sarkiyi gormek nedir? what do you go home to sarkinin adi. ev diye neye gidiyorsun. iste bunu dusununce yine tek basima oldugum hayallerden biri geliyor aklima. sato olabilir benim evim. bir kadinin evi de onun satosu olabilir. bir okyanus kenarinda olabilir.. hem tek katli, hem tabandan tavana uzanan camlar olmali. icerde, saf, dusunceden bagimsiz bir mutlulukla dans eden bir ruh. yoruldugu an herkesi ozledigini fark etse de, biraz dinlenip, her seyi unuttugunu sanip, dans etmeye devam ediyor. uzaktaki herkes profesyonel danscidir bu yuzden.

bazen birden herkesi cok ozluyorum. baska, oldukca hisli bir bloga da burada son verip uykuya birakmak istiyorum kendimi hemen.

*http://www.eluvium.net/

Comments:
nasıl bir albüm ismidir, nasıl bir albümdür, nasıl bir şeydir çözemedim ben. evet, eluvium ile explosions yakınlara geliyorlar, biletimi şimdiden almak ve gitmek istiyorum. ama konserden canlı çıkamayacağım gibi geliyor. yok kaldıramam yani. ben de son günlerde eski arkadaşlarımı hatırlar oldum, albüm iyice kötü etti.
 
eluvium gözlerini yumup dinlenesi..huzur gibi bişi sanki.
 
eluvium'un copia albumunu de edinin hemen 2007'de cikacakmis ama soulseek'de var. :)
ama arkadaslar iyidir
 
Yorum Gönder



<< Home

Archives

10/2006   11/2006   12/2006   01/2007   02/2007   03/2007   04/2007   05/2007   06/2007   07/2007   09/2007   11/2007   12/2007   01/2008   05/2008   06/2008   09/2008   10/2008   03/2009   05/2009   09/2009   01/2010   08/2010  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?