a gentle reminder

Kasım 19, 2006

 

iki türk bir japon bir gün çet ediyorlarmış.

chat parasutler vol. 3

fincan, ben ve biricik japonumuz gaku. kendisi tek kelime türkçe bilmez. fincan diyaloğa katılır, gaku'yla da ilk konuşmasıdır ayrıca ..

fincan {hamsi tava yaparim} says:
they tolld me that they're gonna dispatch someone for that
parasutler says:
dispatch ne yahu
fincan {hamsi tava yaparim} says:
Gaku, i'm switching to Turkish to explain what the hell dispatch means
parasutler says:
ahhaha
fincan {hamsi tava yaparim} says:
polis gondericez demek
parasutler says:
thanks for the announcement
Gaku says:
dont worry i can read Turkish
parasutler says:
ahdklajdlsdfj
parasutler says:
ay krize girdim
fincan {hamsi tava yaparim} says:
holy shit
fincan {hamsi tava yaparim} says:
nasiil yani turkce okuyabiliyor mu bu?
fincan {hamsi tava yaparim} says:
yalancinin ebesini tavuklar ziplatsin mi gaku?
Gaku says:
oh yeah
Gaku says:
oh yeah
fincan {hamsi tava yaparim} says:
ok you passed he test
Gaku says:
laksjfdla
parasutler says:
jdkshjlksjdflşjsdfişlfdşkgfnkghioö rpoceporvökg
parasutler says:
allah kahretsin .
Gaku says:
huh


- diyaloğun burasında ben zaten paralize olmuştum. ama bitmedi sayın seyirciler. geberdim gülerken, boğuldum resmen. -

Gaku says:
ok i have no idea what the hell is honda civic
Gaku says:
maybe i am not Japanese
fincan {hamsi tava yaparim} says:
LIAR!
Gaku says:
I think i am from Turkey actually
fincan {hamsi tava yaparim} says:
hmm
fincan {hamsi tava yaparim} says:
what's your name than (or then, i' ve never been able to learn which one is which)
Gaku says:
turkish one or Japanese one?
fincan {hamsi tava yaparim} says:
rofl
fincan {hamsi tava yaparim} says:
turkish one
parasutler says:
hahaşlasd
Gaku says:
Sözlük
parasutler says:
hahahahahhahahsahjsbdkjsfdjdlfkjldkfmblmsgbş
fincan {hamsi tava yaparim} says:
ehehehehehehe
fincan {hamsi tava yaparim} says:
kljj;lgsh;aghds
Gaku says:
full name is
Gaku says:
Dini Sözlük
parasutler says:
jakljsdlfklksdfjdf

kop. diniyi de sözlüğü de nerden buldu bilmiyorum ama resmen yere düştüm.

Comments:
şahane bi muhabbetmiş bu.nerden bulmuş ki 'dini sözlük' eheh
 
hemen sordum
sanirim direkt google'da turkish dictionary diye aratince seslisozluk'un sitesini bulmus. orda Dictionaries in their subject adi altinda bisey sozluk, dini sozluk vs var onlari isim sanmis.
mahvetti bizi.
:)
 
Buraya tesadüfen last.fm'deki sayfan üzerinden geldim. [O ne güzel resim bu arada :)]

Ama okudukça duramadım. Üstüne Gaku da kopardı. Yan odada oğlum uyuyor, uyandırmamak adına mideme kramplar girdi. :D
 
cok tesekkur ederim. oglunuz da pek bir sirinmis sipa. nazar degivermesin.
 
Yorum Gönder



<< Home

Archives

10/2006   11/2006   12/2006   01/2007   02/2007   03/2007   04/2007   05/2007   06/2007   07/2007   09/2007   11/2007   12/2007   01/2008   05/2008   06/2008   09/2008   10/2008   03/2009   05/2009   09/2009   01/2010   08/2010  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?